ЕРОТИЧЕН ТЕЛЕФОН - 191916

Еротиен телефон с горещи момичета само за 1 лв. Потърси ни на тел. 191916

понеделник, 8 февруари 2010 г.

Страхотен начин да започна

Част първа

Аз съм на 19 години, от Бургас. Миналото лято работих на базара в Албена. Отидох там, защото магазина е на наши семейни приятели, които искаха някой познат да работи при тях. Там ме настаниха в един техен апартамент, който беше близо до комплекса. В него живеех сам, далеч от вкъщи и по цял ден си мислех за мъже…От 13-14 годишен започнаха да ме привличат секси, мускулести пичове, но никога не бях правил каквото и да било с мъж. Поне до сега не бях, това лято всичко започна по един страхотен начин.
Работих в магазина вече няколко седмици. Клиентите бяха предимно чужденци, но повечето бяха пенсионери. Доста досадно беше, по цял ден да ги убеждавам да си купят някакъв сувенир за спомен от морето. Не точно това си представях, че ще правя по цял ден. Но най-накрая Той се появи. Не можех да повярвам колко секси пич виждам. На около 25-26 години, черна къдрава коса, мургав с кораво и изваяно тяло, което бе едва покрито с впит потник и къси шорти. Както можете да предположите, веднага се надървих. Изгарях от желание да се чукам, с някой като него. И така, този мъжага се разхождаше между щандовете и се приближаваше, а аз го запях като извънземен. Докато в крайна сметка стигна до мен, погледна ме в очите и ми каза със силен акцент: „Здравей”. Едвам успях да му отговоря…и се задавих. Започнах да кашлям силно, при което той ме потупа по гърба и ме попита дали съм добре. Пооправих се и му благодарих. Само ако знаеше как искам да му се отблагодаря…Но какво си въобразявах, нямах никакъв шанс, дори и ако беше гей едва ли щеше дори да ме забележи. Пред него бледнеех във всяко едно отношение. Не че не изглеждам сравнително добре. Аз съм висок, рус, тренирам и се поддържам, но с него беше абсурдно да се сравнявам.
Заприказвах се с пича, който се оказа че е от Пакистан, но живее в Норвегия. Идвал в България всяка година и говорил малко български. Казваше се Малик, но едно беше сигурно, съдейки по пакета в шортите му, никак не беше малък на правилното място. Каза че бил на почивка за една седмица….с приятелката си. Както си и мислех…но все пак човек винаги може да мечтае. Поприказвахме, той разгледа сувенирите и каза че ще си купи нещо със сигурност преди да си тръгне. Е поне щях да го видя отново….само ако знаех, какво предстой.
След четири дена той отново се появи. Най-дългите четири дена от живота ми. И макар, че си мислех за него всеки ден когато бях под душа, това не можеше да се сравни с усещането когато той беше на метър от мен. Беше даже по-красив от преди, но и тя беше с него. Най-злата, руса кучка от Норвегия, която можете да си представите. Можеше да те убие само с поглед. А пред нея той беше сладък като кученце…което обаче имаше голям кокал. Не можех да повярвам, че са заедно. Двамата се мотаеха насам натам и разглеждаха. Когато стигнаха до мен Малик се усмихна (каква усмивка само), и ме поздрави. Заприказвахме се, но много скоро кучката го дръпна за ръката и поведе навън. Той само успя да ми каже чао, и че тези дни ще се видим пак. Как само я мразех тази, не само че спеше с този красавец, ами и не ми дава поне да си поговорим с него. Завиждах й, но не за дълго…
Два дена по-късно, беше към 8-9 часа вечерта, аз чаках да стане време да затваряме. Той не беше минавал от както каза, че ще се видим. Но ето, че най-накрая се появи. Беше по бански (колко издути бяха само), риза, която беше разкопчана до край и в едната си ръка държеше бира. Не изглеждаше много добре, в смисъл, че имаше доста тъжно изражение. Колкото до външния вид…беше толкова секси, че щях да свърша само гледайки го. Имаше най-сладките, малки косъмчета по иначе толкова мъжествените му гърди, а зърната му бяха настръхнали и все едно ме молеха да ги оближа. Поздравих го и го попитах какво му е. Той ми отговори, че не му се говори за това, но аз настоях. При което той ми обясни как с приятелката си били на плажа. Скоро обаче се скарали за някаква дреболия, но явно е било нещо повече, защото заради това тя му казала, че иска да скъса с него, и че още утре следобед смятала да се прибере в Норвегия. Разказа ми, че и преди са се карали, но не толкова сериозно, а и че затова са отишли на почивка, за да си починат и да се сдобрят от последния си спор. Изглеждаше много тъжен, а аз се чудех как да го успокоя. Беше очевидно, че е пийнал, но това не ми даваше основание да си въобразявам каквото и да било. Исках да го накарам да се чувства добре, чак да вика от удоволствие, само ако ми позволеше. Стояхме и си говорехме, а аз само го гледах в пакета. Как исках само да го задоволя, да го накарам да я забрави, да му доставям удоволствие каквото тя никога няма да може. Той си довърши бирата, почеса се по топките, погледна ме и ме попита къде може да се изпикае. Казах му, че ще трябва да го заведа, а това наистина беше нужно, защото тоалетната беше много забутана, отзад до склада. Макар че и да не беше пак щях да го заведа. Помолих един колега от съседния щанд да наглежда стоката, не че имаше клиенти по това време, но все пак. Станахме и тръгнахме към тоалетната.
Въведох го по коридора и му показах къде е, а аз застанах отвън, защото вратата не се затваряше много добре, а пък и беше само за служители, така че не исках някой да види, че вкарвам някого там. Как исках да му видя парчето, а и колко още други работи исках да направя с него. Нередно беше знам, но не се сдържах обърнах се и погледнах през пролуката. За моя изненада обаче той не беше обърнат към тоалетната, а напротив стоеше с лице към мен и ме гледаше усмихнат, с леко замъглен от алкохола поглед. Отначало се стреснах, но когато видях, че се усмихва ми олекна. Той отвори вратата, вкара ме вътре и затвори. „Ти май искаш да влезеш вътре повече от мен”. Не можех да повярвам какво ставаше. Той се усмихна отново и каза „Видях те как ме гледаш, не съм глупав, знам какво искаш”. При което ме хвана за врата, и ме целуна. Беше най-невероятното и несравнимо усещане, което бях изпитвал. Когато най-после прекрасния момент свърши, той се отдръпна и ми каза: „Знаех си, че това е, което искаш”. „Заради теб се скарахме с приятелката ми”. Аз се изцъклих и го попитах какво има в предвид. Той ми обясни, че е бисексуален и че много искал да направи тройка с приятелката си и още някой мъж, но тя все не му позволявала. И когато пак й предложил, да пробват с мен тя го зарязала. „Но щом тя не иска да участва, неин проблем” каза той, и пак ме целуна. „Ние с теб ще се позабавляваме по мъжки”. Само това ми трябваше да чуя. Сграбчих го с две ръце и го бутнах към стената. Хванах ризата му и я смъкнах до някъде, но не я свалих напълно, за да открия прекрасните му гърди. Зърната му ме зовяха, започнах да ги щипя и да си играя с тях. Бях си мечтал да мога да се докосна до толкова прекрасни екземпляри. Много бях нетърпелив, исках да оближа всяка част от прекрасното му тяло. Целунах го страстно, след което започнах да слизам надолу по врата му, да го целувам и ближа. Той пъшкаше и стенеше: „Да, да”. Продължих надолу до зърната му, ближейки всеки сантиметър докато ги достигна. Накрая стигнах и до тях, смучех ги, щипех ги, дори леко ги хапех. Той галеше главата ми и си играеше с косата ми. Исках да му доставя блаженство по всеки възможен начин. А това явно се случваше, защото големият му приятел вече едвам се побираше в банските му. Слизах все по-надолу, проправяйки си път с език, около всяка извивка на плочките му и около сладкия му пъп, докато не достигнах заветната цел. Огромният му кур пулсираше, едва покрит от тънкото парче червен плат. Застанах на колене, погледнах го в очите и му казах: „Благодаря ти”. Толкова много исках това да се случи, че щях да се разплача от щастие. Нищо друго нямаше значение. Нито магазина, нито това, че някой можеше да ни хване, нищо не ме интересуваше повече от това, което беше пред мен… Хванах парчето му, за ствола, през банските и започнах да го ближа. Платът беше вече леко овлажнен от потта и спермата му. Уханието беше невероятно. Ближех ствола и хапех нежно главичката му. Той стенеше от кеф. Вече беше време да пусна звяра от клетката му. Хванах банските му и ги свалих. Каква гледка се разкри пред мен само. Най-красивият и голям хуй, който бях виждал, пулсираше пред лицето ми. Бях като дете в сладкарница, а близалката, която ме очакваше беше уникална. Пресегнах се и го хванах с ръка. Беше горещ, гладко избръснат и напращял до пръсване. Приближих лицето си и вдишах сладкия аромат. Вече не се сдържах, трябваше да го налапам. Но исках на него да му хареса колкото и на мен, затова започнах бавно. Първо облизах главичката, бързо сякаш опитвам сладолед, който обаче беше по-вкусен от всеки друг. Вкусът му беше неописуем. Облизах я пак, и пак, и пак и всеки път ми харесваше все повече и повече. След което започнах да го ближа целия, от топките до главичката и обратно, но го правех бавно, концентрирах се върху една част и я облизвах докато не залъщеше. Първо топките: лапах ги и ги целувах; после ближех и го смучех ствола,а накрая и главичката му. Когато я достигнах отново, отворих широко уста и я налапах цялата. Малик простена и ме сграбчи за косата. Аз се пресегнах и увих ръцете си около дупето му. Имаше толкова сладко и меко дупе. Лапах големия му хуй доколкото можех и мачках дупето му, а той охкаше и пъшкаше от удоволствие. Всеки следващ път се опитвах да налапам повече и повече, макар че леко се задушавах не можех да спра. Той пусна косата ми, свали си напълно ризата, омота я на въже и я уви около врата ми, така че да може да ме придърпва по-лесно. Сега лапах почти целият му прекрасен хуй. Възбудата беше прекалено голяма, усетих, че скоро ще свърша. Събух шортите си, изкарах и моя кур и започнах да лъскам докато той ме клатеше напред, назад. Скоро и той едвам изпъшка: „Ще свърша”. Той свали ризата си от врата ми и се опита да изкара кура си от устата ми. Но аз не исках да го направи, исках да свърши в устата ми и да изпия всяка една капка от скъпоценната му течност. С един последен тласък успях да го налапам целия и го сграбчих за задника за да не може да се освободи, при което той не издържа, извика и започна да свършва в гърлото ми. Когато първия пулс удари гърлото ми свърших и аз. Струя, след струя преглъщах всичко, с което той ме даряваше и същевременно аз самия свършвах на пода. Едва съумях да изпия всичко, явно се бях надценил. Едва отделих устата си от изтощеният му хуй, целият омазан със сперма и за пореден път…се задавих. Той ме потупа по гърба и когато се увери ,че съм добре, се засмя и каза „Както започнахме така и свършихме”.
Измихме се, облякохме се и се върнахме в магазина. Колегата ми се скара, че толкова време съм се бавил, но не му обърнах внимание. Малик стоеше до мен, усмихвайки се и ме гледаше. Не беше нужно да си казваме нищо, просто и двамата се наслаждавахме на мига. Скоро трябваше да затваряме, а аз нямах търпение. Малик обаче ми каза, че иска да се прибере в хотела за да изпрати приятелката си утре. Страшно много се разочаровах, надявах се да прекараме вечерта заедно. Той ми каза, че й го дължал, ако не друго, то поне да я изпрати. Но утре вечер щял да се върне за мен, защото в другиден бил полетът му за Норвегия. Цяла вечер ще сме заедно, чудесно, казах си. Затвориха базара, колегите тръгнаха, а ние с Малик се целунахме за довиждане в мрака.

Няма коментари:

Публикуване на коментар