ЕРОТИЧЕН ТЕЛЕФОН - 191916

Еротиен телефон с горещи момичета само за 1 лв. Потърси ни на тел. 191916

понеделник, 8 февруари 2010 г.

Страхотен начин да започна

Част втора

На следващата сутрин, първото нещо, което направих беше да се обадя на шефа, за да го помоля днес да си тръгна от работа по-рано. Не беше лесно, но го убедих. Нямах търпение. Часовете в магазина се изнизаха изключително бавно. Беше вече 7, а Малик, го нямаше. Започвах да се притеснявам, ами ако не дойде? Но слава Богу, най-накрая се появи. Беше гол до кръста, само по шорти, секси както винаги. Дойде при мен, стисна ме по дупето, зад щанда и ме попита дали съм готов, защото тази вечер имало едно свободно място в леглото му. Аз се засмях, прибрах стоката и тръгнахме. Само ме измъчваше докато стигнем до хотелската му стая, все се закачаше и си играеше с мен, а аз съм срамежлив, поне пред хората…

И ето, че пристигнахме. Аз го награбих още от вратата. Исках го и то веднага. Но той ме спря и каза, че не е нужно да бързаме, нощта беше пред нас. Но както беше казал Айнщайн, времето е относително и лети когато се забавляваш, а с Малик всяка секунда беше най-върховното преживяване. Седнахме на дивана и започнахме да се целуваме. Езиците ни се преплитаха като диви животни в схватка на живот и смърт. С ръцете си галех голите му гръб и гърди. Кожата му беше настръхнала и реагираше на всеки нежен допир.

Той свали тениската ми, бутна ме и легна отгоре ми. Телата ни се допряха. Беше горещ и леко запотен. Лежахме един върху друг, целувахме се, аз го хванах за мекото дупе и започнах да го мачкам, а той леко се поклащаше нагоре-надолу. Можех да усетя набъбналия му кур да се опира в моя. Притиснах го по силно до себе си. Усещах пулсиращия му хуй върху мен. Щях да стигна и до него, но след като си поиграех с език върху красивото му тяло. Казах му да се изправи и да седне на дивана. Той се подчини, аз коленичих пред него и му съблякох шортите. Отдолу беше гол и готов за действие, аз го погледнах в очите и се усмихнах. Приближих се и го придърпах към себе си така, че хуя му да се опре в гърдите ми, а аз се наведох и започнах да ближа врата му, бавно спускайки се към гърдите му. Лижех ги от единия край до другия и обратно. Целувах и галех нежната му кожа. Отново разбира се, се концентрирах върху зърната му. Той явно искаше да ми върне услугата затова хвана кура си с ръка и започна да описва кръгови движения около зърната ми с главичката си. Можех да почувствам как ги овлажнява, беше превъзходно. Отново слизах все по-надолу по изваяния му корем, докато не достигнах коравото му парче. Той стоеше пред мен разкрачен, държащ хуя си с ръка и го приближаваше и отдалечаваше. Тормозеше ме, не ми даваше да го достигна, играеше си с мен, но това ми харесваше. Накрая го приближи до устата ми и започна да го отърква в лицето ми и по-точно около устните ми. Търкаше го, но не ми даваше да лапна. „Хайде, помоли ме” каза той, усмихвайки се. Ти ще ме молиш да не спра, мислех си аз, също усмихвайки се. „Моля те, дай ми твоя прекрасен хуй” казах аз. Той го пусна, а аз го хванах. Започнах да го ближа по цялото протежение, топките, ствола, главичката, целия. Този път се заиграх повече с топките му. Държах го за ствола, а топките ги смучех и ближех. Когато правех нещо, което му харесва ме дърпаше за косата по-силно и простенваше много яко. Така знаех точно къде да се насочвам. Слизах все по-надолу, придърпах го още по-близо до себе си, даже качих краката му върху рамената ми. Анусът му беше директно пред лицето ми. Приближих се и продължих да ближа топките му, спускайки се все, по близо до малката, розова дупка. Усещах колко много му харесва. Ближех все по-надолу, докато накрая я достигнах. Когато я облизах той изтръпна и ме придърпа още-по близо до себе си. Нямаше нито едно косъмче, беше прекрасно, въртях езика си в кръг около ануса му, а с ръката си бях хванал коравия му хуй и му биех чекия. Той пъшкаше от кеф и се извиваше наляво-надясно, не можеше да стой на едно място. Пуснах кура му, и започнах леко да разтварям ануса му с пръсти, за да мога по-лесно да го обработвам с език. Ближех все по-навътре и по-навътре, но за жалост езика ми не е особено дълъг. Затова започнах да вкарвам пръста си вътре в него. Беше много горещ и леко стегнат, но леко-полека се отпускаше. Постепенно вкарах и втория си пръст, той простена, но ми каза да не спирам, както си и знаех, че ще каже. Вкарвах ги и ги изкарвах, а хуя му пулсираше и от него капеше сперма. Не трябваше да се пилее, казах си аз. Затова се надигнах, хванах парчето му със свободната си ръка, докато с другата продължавах да бъркам в ануса му. Приближих се и го налапах почти до топките. Малик изпищя от удоволствие. Лапах кура му и едновременно с това, си играех със сладкото му дупе. Той се клатеше нагоре-надолу, за да може да ми го вкарва по-бързо. Темпото му се ускоряваше, затова аз също започнах да му лапам все по-бързо и да бъркам все по-навътре. Усещах, че скоро ще свърши, този път не ме предупреди. Той искаше да свърши в устата ми колкото и аз, страхотно. С последния си тласък вкарах пръстите си колкото можах навътре и налапах кура му също колкото можах, той също ме притисна с ръцете си. Гълтах с удоволствие всяка една капка от прекрасния му сок, а той пъшкаше и потрепваше докато изцеждаше и последните капки. Изкарах хуя му от устата си и отново го облизах целия. Той ме хвана, придърпа към себе си и ме целуна по най-страстния начин до сега.



Двамата седнахме, потни и запъхтени един до друг. Той си почина малко и каза: „Ами това там?” каза той и посочи палатката, която беше оформил моя пулсиращ хуй. „Мой ред е” каза ми той, нареди ми да легна и да се съблека напълно. Легнах, а той започна да ме ближе от врата надолу. Явно искаше да не остане по-назад. И той не пропускаше нито едно място, на което да не обърне внимание. Лижеше зърната ми, корема, бицепсите, а през това време ми лъскаше с едната си ръка. Накрая стигна и до кура ми, който е по-скромен от неговия, затова и нямаше проблеми да го налапа целия. Едвам се сдържах да не свърша още тогава. Изкара го от устата си и започна да ближе ануса ми. До тогава не знаех какво е усещането, макар че аз самия с удоволствие го прилагах, на него. Беше невероятно. Той също вкара пръста си вътре и започна да ми лапа заедно с това. Междувременно забелязах, че той отново се е надървил. Казах му да се обърне и да легне отгоре ми на 69. Винаги съм искал да го направя с мъж в поза 69. Той се обърна и застана отгоре ми. Отново прекрасния му хуй беше пред мен. Този път не чаках, ами веднага го налапах. Той не ми остана длъжен и също налапа моя. Смучех кура му, мачках дупето му с едната си ръка, а с другата го щипех по зърното. Той пък ми лапаше и едновременно с това бъркаше в ануса ми. И двамата пъшкахме приглушено, защото устите ни бяха пълни. Нямаше да издържа още много, скоро щях да свърша. Плеснах го по дупето за да го предупредя, но той явно не искаше да спре. Когато вкара и двата си пръста в мен и леко ги разтвори, не издържах и свърших. Той засмука хуя ми и не го пусна, смучеше го много силно. По-силно дори и от мен, явно не му харесваше да е на второ място в класацията. Но неговото упорство само ме караше и аз да го смуча все повече и по-силно. Свърших и той изпи всичко, но аз не бях приключил с него. Лапах му все по-бързо и по-настоятелно, заедно с това отново вкарах пръстите си в ануса му. Той скимтеше като ранено животно,а аз исках да го избава от мъките му. Малик вече направо ме ебеше в устата, не го беше грижа за мен, искаше само удоволствието. Както и се надявах, че ще стане. Докато най-накрая изтощен с последни тласъци, той свърши за пореден път в устата ми и аз изцедих всяка една капка. След, което се проснахме изтощени и омърсени, един до друг и се прегърнахме.

Няма коментари:

Публикуване на коментар