ЕРОТИЧЕН ТЕЛЕФОН - 191916

Еротиен телефон с горещи момичета само за 1 лв. Потърси ни на тел. 191916

понеделник, 8 февруари 2010 г.

Страхотен начин да започна

Част трета

Стояхме и се прегръщахме, аз си мислех за нещата, които изживях през последните два дена и не можеха да повярвам, че наистина се случва. Починахме си около час, през който само се гушкахме един друг. Накрая той се надигна и каза „Още нищо не си видял, хайде ти ще си първи”. Честно казано аз винаги съм искал да ме ебат повече отколкото аз да еба, но той настоя. Стана и ми каза да го последвам. Отидохме в банята и той пусна душа. И двамата влязохме в кабината. Топлата вода се стичаше по телата ни, но ние бяхме по-горещи от нея.. Малик не чакаше, а направо се захвана за работа, наведе се и започна да ми духа. Той ми духаше, аз го хванах за главата и го движех напред-назад. Усещането беше много приятно, а присъствието на водата допълнително усилваше изживяването. Лапаше кура ми лакомо, а с ръката си дърпаше леко топките ми надолу. С всеки изминал момент се мислех, че няма какво ново да изпитам, но се лъжех. Всяко следващо усещане беше по-изключително и по-приятно от предишното. „Хайде сега да видиш какво е то секс с мъж” каза той, след като изкара хуя ми от устата си. Стана, обърна се с гръб и се разкрачи.

Леко се приведе и разтвори бузите на дупето си. Гледката, която се разкри пред мен ,ме накара да се усмихна и да оближа устните си в очакване. Коленичих и зарових лицето си в сладкото му дупе. Ближех ануса му бавно и нежно, за да му доставя колкото се може повече удоволствие. Навирах езика си колкото се може по-навътре, а той стенеше и буташе главата ми към себе си. Когато езикът ми вече не беше достатъчен, продължих да го стимулирам с пръстите си. Исках да го накарам да се отпусне до край, за да изпита максималното удоволствие. Нежно вкарвах пръста си в него, постепенно вкарах и втори и трети. Можех да почувствам колко много му харесва. Вече беше време, изправих се и допрях хуя си до дупето му.
Той лъскаше с ръка и ме чакаше да проникна в него. Хванах кура си с ръка и започнах да го пляскам по дупето с него и леко да разтварям бузите му. Малик вече нямаше търпение, възбудата му беше прекалени голяма, каза ми да започвам. Разтворих бузите му и допрях главичката си до ануса му. Беше топъл и влажен, чакащ да ме приюти. Бавно и нежно започнах да го вкарвам. Той изпъшка и се подпря на стената, за да намери опора, а и за да може самия той по-лесно да се наниже на мен. Вкарвах го постепенно докато не проникна целия. Отначало беше стегнат, но постепенно се отпусна. Попитах го дали да започвам, а той само изпъшка „Аха”. Хванах го за задника и бавно започнах да се движа напред-назад. Не си бях и мечтал чувството да бъде така прекрасно. Малик стенеше и викаше, а аз постепенно увеличавах скоростта си. Хванах се здраво за него с две ръце и започнах да го плющя като животно. Едвам успявах да си поема дъх, с всеки тласък прониквах все повече, а той викаше по-силно. Той протегна ръката си и ме сграбчи силно за дупето. Това ми даде възможност да освободя едната от моите ръце, да хвана големия му кур и да започна да му лъскам докато го чукам. Ебях го с все сила в сладкото, стегнато дупе и му биех чекии, а той викаше така, че можеха да го чуят чак и в Норвегия. Малко по-късно той вече не можеше да издържи, извика и свърши в ръката ми. Не след дълго, аз също усещах, че вече ще свърша. Казах му, след което изкарах хуя си от него, той коленичи пред мен, хвана ми го с ръка и започна да ми лъска докато не изригнах в лицето му. Затворих очите си докато не изхвърлих и последната струя сперма. Когато ги отворих, го видях: гледаше ме в очите, върху красивото му, мургаво лице, се стичаше топлата вода и отмиваше белите пръски, а той се усмихваше. Изправих го, прегърнахме се и се целунахме, а водата отнасяше следите от този прекрасен миг.

Изкъпахме се, върнахме се в спалнята и легнахме голи на леглото. Не исках вечерта да свършва, но вече не мислех, че ще сме в състояние да повторим. След като си починахме обаче Малик каза „Доста добре се справи, но сега е време да видиш батко ти какво може”. Казвайки това той посочи кура си, който беше за пореден път готов да бъде издоен. Не вярвах, че ще мога, но тези думи и тази гледка ми подействаха по-силно от какъвто и да е афродизиак. Той си играеше с хуя си срещу мен и ме чакаше. Аз се приближих и му го хванах. Този път не можех да чакам, започнах направо от него. Това прекрасно творение трябваше да влезе в устата ми час по-скоро. Налапах го и започнах да го смуча като за последно. Духах му така все едно живота ми зависеше от това. Реших и аз да пробвам да му дърпам леко топките, както той на мен по-рано. Още щом го направих той силно изпъшка от блаженство. Лапах му още малко, след което той ми каза да спра и да легна по корем. Аз се подчиних, легнах и го оставих да прави с мен каквото пожелае. Той застана зад мен, разтвори краката ми и постави лицето си срещу ануса ми. „Трябва първо да те накарам да се отпуснеш” каза той и започна да ме лиже. Беше страхотно, той мачкаше дупето ми, а езикът му гъделичкаше ануса ми. Ближеше ме и ме разтваряше все повече и повече, а аз пъшках от кеф. Лижеше от ануса до топките ми и обратно. След това ми каза да се повдига, при което той издърпа хуя ми така, че да не е лежа върху него, а да е под дупето ми и в обхвата на устата му. Той продължи да ближе ануса ми и се спускаше надолу към кура ми. Сега лижеше само хуя ми, а през това време започна да вкарва пръстите си в дупката ми. Аз не можех да спра да стена, чак хапех възглавницата от удоволствие Стимулираше ме по невероятен начин. Вкарваше и изкарваше пръстите си, лижеше ме, целуваше ме, беше ненаситен. Когато се увери, че съм напълно отпуснат и овлажнен, се изправи и ми каза да легна на една страна, а той легна зад мен. Можех да почувствам дъха му върху врата си, а пулсиращия му кур се опираше в дупето ми. „Отпусни се” каза ми той и започна да движи хуя си напред-назад между бузите ми, колко голям беше само. Чувствах го върху себе си, но се боях от това дали ще може да влезе целия. „Сега спокойно” каза той и допря главичката си до ануса ми. Хуят му беше горещ и туптеше силно. Той започна бавно да го натиска към мен. Усетих как започва да прониква в мен. Бавно, но сигурно главичката му влизаше в мен. Ануса ми се разтягаше постепенно за да може да обгърне големия си гост. Щом цялата главичка влезе в мен, почувствах лека болка, но му казах да не спира. Той продължи да вкарва набъбналия си кур в мен, болката се усили, но с нея се появи и най-прекрасното удоволствие, което някога бях изпитвал. Това чувство ме отпусна тотално и Малик успя напълно да ме изпълни, целият му прекрасен хуй беше в мен, двамата с него бяхме едно цяло. Беше по-изумително от всичко, което си бях представял дотогава, мечтата ми се сбъдна. Но това бе само началото. „Добре ли си?” попита ме той, а аз само успях да кажа: „Давай! Не спирай”. При което той започна бавно да се движи напред-назад, вкарвайки и изкарвайки пищния си хуй. Чувствах се прекрасно, вече нямаше и помен от болката, възбудата беше прекалено голяма. Малик пъшкаше тежко и ме помпаше в гъза, а аз стенех както никога досега. Той ме ебеше като дявола, а аз се чувствах като в Рая. „Още, още” виках аз, а той сякаш това чакаше да чуе. Малик се изправи, повдигна ме и ми каза да застана на четири крака Той застана зад мен, коленичи и отново вкара кура си в мен, но този път с един единствен тласък. Заболя ме, но и страшно много ми хареса. Той ме хвана с две ръце за задника и започна да ме ебе, диво и необуздано. Пъшкахме, клатехме се, а леглото скърцаше така все едно, че щеше да се счупи всеки момент. Бяхме като животни отдадени на инстинктите си. Исках да е груб с мен, да ме използва, а аз исках само той да е щастлив, да мога да го накарам да пищи от кеф. „Искам още батко!” извиках аз, а той само изръмжа и си напъха хуя в мен чак до топките. Изпищях от блаженство. „Сега ще ти покажа аз!” каза той и си го изкара, легна по гръб и ми каза да се кача отгоре му. Аз го възседнах като жребец, с гръб към лицето му. Нанизах се на масивния му кур, а гравитацията спомогна, за тоталното му проникване в мен. Беше толкова горещ и толкова навътре в мен, че само успях да извикам „Даааааа!”. Той започна да ме ебе още по-грубо от преди, а аз исках още и още, Започнах да подскачам върху колът му, а той ме хвана за задника и започна да ме повдигна и сваля от огромния си кур. Имах чувството, че хуя ми ще експлодира, идваше ми да умра от кеф. Той засили темпото си и се запъхтя още по-силно. Чувствах, че скоро ще свърши, а аз исках само едно…да го направи в мен. „Моля те, свърши в мен!” извиках аз, а на него явно не му се спореше, а и сигурно го искаше колкото и аз. Той отново само изръмжа и когато момента настъпи ме пусна свободно върху кура си. Аз се нанизах изцяло, а той хвана хуя ми и го стисна. Щом го направи, започна да свършва в дупето ми и ме стисна още по-силно за кура. Чувствах топлината му да се разлива вътре в мен и да се стича надолу. Това беше края. Същински фонтан от сперма рукна от хуя ми. Пръсках навсякъде около нас и върху нас, а той ме стискаше здраво. Никога през живота си не бях свършвал по подобен начин, имах чувството, че съм изхвърлил литри сперма. Малик изцеди и последните капки от мен, изкара хуя си, аз легнах до него и се целунахме. Починахме си, след което се изкъпахме и легнахме, прегърнати да спим…Тази нощ беше несъмнено най-добрата в живота ми

На следващата сутрин трябваше да се разделим, той си заминаваше, а аз все пак трябваше да отида на работа, но едно нещо ме утешаваше: „Това беше по хубаво, от който и да е друг сувенир от морето. Следващото лято, смятам пак да дойда, но този път сам” каза ми Малик и се сбогувахме…

А колкото до мен…Онзи ден получих e-mail, в който той ми каза, че ще пристигне съвсем скоро.

Няма коментари:

Публикуване на коментар