ЕРОТИЧЕН ТЕЛЕФОН - 191916

Еротиен телефон с горещи момичета само за 1 лв. Потърси ни на тел. 191916

сряда, 3 февруари 2010 г.

Един ГЕЙ сънува .......


Стая, а вътре телевизор ,дървена печка,саксии с цветя,мъхест килим,маса и на нея вечеря.

Така изглежда стаята, в която аз и семеиството ми вечеряме. Печката бумтеше, а на вън беше голям студ. АЗ съм едно 18 годишно момче,което няма брат и сестра ,всички ме мислят за един смотаняк,но аз сам един малък дявол!!!

Гледах ме ,аз и семейството ми телевизия.Стана време да си лягаме. Майка ми спеше в дугата стая ,а аз и татко спяхме в стаята с телевизора.? Беше към полуношщ. АЗ гледах едно забвно шоу. Като свърши шоуто ,аз смених канала.Беше започнал XXL . Тогава даваха серия с гейове.Един беше хванал ,друг за хуя, и му го лапаше с бясна скорост,а друг на първия му бъркаше в задника.На мен ми се надърви ,като ги гледах.Те започнаха да се ебат всичките. Беше невероятно.А в стаята ставаше адска жега.Татко се обърна по гръб и си разкрачи краката.Той спеше доста дълбоко.Поне така изглеждаше от хъркането му. От това ебане не издържах исках и мен някой да ме попори в задника.Прииска ми се да оближа на някой хуя.На моето легло спеше и татко.Аз неволно погледнах към краката му и видях ,че едното му мадо е излязало от разпокъсаните му слипове.Без да мисля аз се смъкнах към слиповете му и започнах да ми го ближа.Татко вонеше на водка. Преди да се върне от работа той беше си пийнал с колегите.Мадете му миришеха на мъжественост.

Той не усешташе ,че му ги ближа.Хъркаше безотказно.

Аз му изкарах бастуна. Не знам защо но направо се изплаших от размера му.Той беше като маркуч.Поне имаше 25 санта.

Изпъкналите му вени как си личаха през кожата му.И главичката му беше огромна.Аз веднага му го налапах.Той изстена от удоволствие.Но не се събуди.Реших да му сваля слиповете.Не съм подозирал че моят баща ще има гора от косми.Много ми хареса миризмата на слиповете.М-м-м...

Той се разсъни ,но не се събуди а само се обърна по корем.

Видях задника му.Като че ли беше не от кожа , а от коприна.

много ми хареса. аз му разтворих кълките и му видях дупката на задника. Май не съм първия който е вижда. Вижда ми се поразширеничка.Започнах да е облизвам.Не е лош вкусът й. Тя като че ли се разтвори.Аз си напъхах пръста там.Беше много,много топло там.Изкарах си моя 15 снтиметров и му го напъхах.Започнах да го лачкам бавно,бавно.Усетих че иска да се обърне.Обърна се.Започна да мляска. АЗ си избърсах пикалото на една сълфетка и му го наврях в устата. Започна неволно да го смучи.Беше неспокоен. Изкарах си го и той се обърна на една страна.Единият му крак беше малко по напред от другия,а върху него хуя му.Аз легнах на кръка му и му го налапах.Напъхах му моя , устата му и започнах да му го смуча. Той се събуди. Беше сънен и пиян,но като видя какво държи в устата си,го изплю и ме погледна с мътния си поглед аз се направих на заспал.Но не мина номера.Той ме обърна и ме надупи.Започна якото лашкане.Вкарваше си го целия 25 сантиметров.Много беше приятно.Продължи около 2 минути с това бързо темпо, после ми го изкара избърса с сълфетката която аз се бях бърсал по рано и ми го пъхна в устата.

аз му го смучех.Много беше приятно.Изскара си го от устата ми и започна да му бие чекии над устата ми.Усетих как топлата спетма ми опари гърлото.Аз реших тогава ,че е свършило нашето приключение.Но не тати е най-добрия ебач.

Заехме поза 69.Аз налапах неговия кур,а той моя.Много ми хареса.Той започна да ми бие яростна чекия.Аз действах като него.Много ми хареса.Татко стана за малко без да каже нищо и излезе с пиянската си походка от стаята. Влезе след секунди.Държеше един вибратор в ръцете си.Легна до мен налапа ми хуя и ми завря вибратора ,точно там дето слънце не грее,т.с. в задника.Изпитах голямо удоволствие. Реших да опитам със своеволие.Станах.Той ме погледна и си помисли ,че не ми е харесало,но не.Аз нагъзих баща си.Наврях си моя хуй в гъза му и започнах да го лашкам. Почуствах как мадете ми го потупват по нежния му задник.Не бях много надарех но все пак ме биваше.Почуствах ,че ми идва спермата .Изкарах си го от задника му и се изхвърлих в лицето му.Той ми го налапа и ми го засмука. аз хванах неговото парче и започнах да му пера чекии. Не вярвах на очите си за бия чекии на баща си а той ми го лапа.Изкарах вибратора от гъза си ,и му го вкарах в неговия. Седнах на хуя му и започнах да се друсам.Много беше приятно.Той ми биеше с едната си рака чекии ,а с другата си наместваше хуя.Е това беше приливането на чашата.Спермата ми беше върху неговите очи,коса и уста.

Не бях се изхвърлял до сега така,толкова много.И аз бях изцапах от спермата му и моята.

Той стана и ми каза тихо "ЕЛА с мен". Не се замислих и тръгнах веднага.Той ме поведе към банята. Ние влязохме и той пусна душа.Саблече ме и аз влезнах под душа.Той също се съблече.Допря ме до стената,повдигна ме и си намуши хуя в гъза ми.АЗ си оплетох краката на него и се оставих в рацете на тати.Много ми хареса да ме изчуква на стената.Той ме свали.Ние в банята си имаме тоалетна чиния.Просна се на нея и тихо каза "разкъсай ме". Аз не чаках много и започнах да го изчуквам.Пробвахме той да е с един вдигнат крак,много беше приятно,но най се изкефихме когато той си беше стегнал задника,а аз преди това ми го вкарах.Много пози изпробвахме.

Продължих да го еба но и да му пера чекии. И двамата свършихме с него заедно.Отидохме да си легнем мокри,мокри.

Той ми хвана главата и ме целуна но с език.Беше приятно.

После се обърана и ми го налапа .Вкара си го и неговия в моята уста. Продължихме да си ги смучим .Така заспахме.



* * *



На другата сутрин...

Станах облякох се.Татко го нямаше в леглото.Отидох до кухнята.Там беше той.Видя ме.Попита ме дали искам палачинки,каза че майка ми ги е направила и оставила за закуска и че е тръгнала за работа.Аз го погледнах и му казах ,че искам.Той ми сложи и ми каза ,че има голям махмурлук.Много го боляло галава.Каза ми че снощи е пил с приятелите си и нищо не помни.АЗ се зарадвах ,но си замалчах. Той ме попита дали майка ми е казала нещо че е бил пиян. Аз казах не.Попита ме как съм.

Аз не му казах че ме боли задника от неговия хуй,и си замалчах.Казах ,че съм добре.Той каза че трябва да тръгва и ми каза чао.АЗ му казах чао но го спрях и попитах,дали може да остана в моя приятел да нощтувам защото имаме много да пишем.Той се замисли и каза да.АЗ се зарадвах.

Тръгнах на това гадно даскало.

Като го сварших аз наистина отидох да спя в един мой приятел.С него бяхме много добри приятели.Учехме от 1 клас заедно до сега.

В приятеля...



Аз престигнах в приятеля си.Неговите родители бяха разведени .Той живееше при баща си.Той беше пияница.

Тази вечер у тях се бяха събрали баща му и още двама негови приятели.

Стана около 23 часа. ТЕ се напиха много.Ние ги наблюдавахме през дупката на вратата.Те си изкараха бастуните и започнаха да ги лъскат.Ние нарочно влезнахме уж да им сипем още да пият.Единият беше облечен в синьо , другия в сиво.

Синия погледна приятеля ми и го извика при него.Той отиде и седна до него.Той му натисна главата и му я допря до хуя си.ясно беше че иска свирки.Ами приятеля ми и това чакаше.хвана му го и започна да му го смуче.Баща му и другия с сивото бяха седнали на дивана.Те ме извикаха да отида до тях. Като видях кура на бащата на моя приятел направо се учудих беше около 28 см.,а на другия 22-23 см.

Бащтата ме хвана ,а другия ми свали гащите .Мъжа с сивото ме сложи на хуя си , бащата ме накара да му правя свирки.

Приятеля ми беше спрял да прави свирки а беше обърнал пияния с синьото да го ебе.направо приятеля ми го скъсваше.

Аз станах и вкарах хуя си в устата на бащата приятеля ми и го разлашках.Другия си свали гащите ми и си вкара пръста в задника си. Бащата на приятеля ми не реагира особенно.

Мъжа със сивото си изкара пръста от задника ми и взе една свещ от масата и ми я набута.Мисля ,че от предната вечер задника ми е доста разширен.Нямах проблем с свеща.

Мъжа с сивото стана и ми се надупи.Аз се възползвах,започнах да го еба.Бащата на приятеля ми правеше свирки на приятеля ми.Аз предърпах мъжа с сивото към тях и започнах да правя кавали на бащата на приятеля ми.Но излезе и ризаолтата.С П Е Р М А на всякаде се разнесе.Започна да вони на ма сперма,но никой не се отказваше.Ебането се разгорищи.Мъжа със синьото отиде до приятеля ми и го накара да му прави свирки.Всички станахме и решихме да се преместим в спалнята. Мъжа с синьото отиде при бащата на приятеля ми и започна да му бърка в задника.След миг вече беше си вкарал ръката в задника му.Започна да е клати доста бързо.Направо не знам как тоя щтеше да ходи да сере.

Аз казах на приятеля ми да излезем от стаята за малко.Ние излязахме и ги остажихме да се ебът.Отидохме в неговата стая,а той ми каза да легна на неговото легло.АЗ легнах на леглото .Той дойде с презерватив в ръка и ми каза "изчукай ме де".Аз това и чаках,както ми беше се надървил.Започнах да го еба в гъза .После го качих на хуя си и започна да ме язди.Осетих че ми идва спермата и захме поза 69 .Така ние свършихме заедно.Чуваха се доста силни викове и стенове от спалнята.Ние отидохме при бащата и другите.Те продължаваха да се ебът тримата заедно.По едно време се чу звън на вратата.Баща му стана ,гол и бос, отиде да отвори.Като отвори вратата неговия щръкнал кур се подаде.Беше някав полицай.Той каза "Имаме оплакване от съседите ,че вдигате шум,моля ви да бъдете по тихи".Бащата каза на полицая учтиво да влезе.Той влезе , но не сваляше поглед от хуя на бащата. Те влязноха в спалнята кадето бяхме ние.Полицая се смая от гледката.Мъжа с синьото разкопча гащите на полицая и му налапа приятелчето.Полицая не направи нищо.На него ми хареса.Бащата отиде и се надупи на полицая.Полицая не отказа и веднага му го вкара.Той започна да стене яко. Ние продължихме с лапане на пишки. Така се изхвърлихме едновременно .Всичко стана сперме,сперма,сперма.

После заспахме в двете стаи.Полицая спеше при мен. Аз заспах както предната вечер ,с пишка в уста.

Няма коментари:

Публикуване на коментар